IJsvereniging Bolsward

De dooi heeft keihard toegeslagen. De baan is gesloten.

IJsvereniging Bolsward
Sportpark het Bolwerk
8701 XE Bolsward

info@ijsverenigingbolsward.nl

Lidmaatschap

Er zijn verschillende lidmaatschappen, namelijk een individueel en een familie lidmaatschap.

Elk lid krijgt  één individueel/familie toegangsbewijs, waarmee er bij ijs kan worden geschaats op de ijsbaan. Dit toegangsbewijs wordt aan het begin van het nieuwe ijsseizoen naar u toegestuurd of gebracht.

Ook krijgt ieder lid een uitnodiging van de Algemene Leden Vergadering, die jaarlijks aan het begin van het nieuwe ijsseizoen plaats vind.

Wanneer u ons toestemming heeft gegeven om het geld automatisch te incasseren, wordt het geld aan het begin van het nieuwe ijsseizoen afgeboekt en krijgt u dit toegangsbewijs toegestuurd. Wanneer u dit niet heeft gedaan komen we bij u aan de deur om het geld op te halen en ontvangt u dan terplekke het toegangsbewijs.
De ijsvereniging heeft het liefste dat men ons toestemming geeft om het geld te incasseren, omdat dit het bestuur minder tijd kost

Door een wisseling van functies in het bestuur hebben wij een achterstand opgelopen met het incasseren van de contributie, de automatische incasso van 2014 zal daardoor in 2015 plaatsvinden.

Wanneer u het lidmaatschap wilt opzeggen, moet dit voor het nieuwe schaatsseizoen. Het nieuwe ijsseizoen begint in oktober.

Voor vragen of opmerkingen hierover kunt u altijd contact met ons opnemen.